Tjockismage och vecka 17

Japp, idag gick vi in i v.17 och här är en bild på min opassande stora mage




Min mamma kollade på mig häromdagen och sa: Men HUR ska detta sluta när du REDAN är såhär stor?!

Då fick jag och syrran påminna henne om att hon sagt så vid de övriga 3 tillfällena då vi varit gravida. När syrran väntade sina två fick hon höra samma sak och jag fick också göra det när jag väntade Leo. Och ingen av oss blev speciellt stor i slutet av våra graviditeter, så mamma kan nog vara lugn :)


Kommentarer
Kristina

opassande??? Den är sååå fin så!!!! Snart får jag snusa bebis igen hihi!

2009-06-16 @ 13:34:14
URL: http://kikinas.blogg.se/
Sara Magnus kusin

Grattis till att ni ska ha en till. Roligt.

2009-06-17 @ 14:36:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0