Vecka 37 och LESS


Du är på dag 253 av 280. (90,4%).
Du är i vecka 37.
Du har gått 36 fulla veckor och 0 fulla dagar (v36+0).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Fre 4 dec 2009
Du har 27 dagar kvar till beräknad förlossning.






Jaha, dagarna rullar på och idag är det 27 dagar kvar till BF. Börjar bli less, men det är ju bara att härda ut.

Veckorna är behändiga. Måndag - onsdag är Leo på dagis mellan 08:45 och 13:45. Så snart jag lämnat av honom så åker jag till mamma och pappa där jag blir bjuden på lunch och broderar som en galning på min julduk. Den måste ju bli klar!
Torsdag - fredag är Leo hemma, så då får han också följa med till mina föräldrar. Beroende på hur det ser ut på Manges jobb så stannar vi ibland på middag hos päronen....ingen idé att åka hem om Mange ändå ska jobba över liksom.
Lördag - söndag segar vi på med lite olika projekt. Imorgon ska jag se om jag får med mig Mange ut till Birsta.... :)


Här är vår nya taklampa i vardagsrummet!
Mycket julig och mysig nu när jag fått upp riset och lyktorna :
)




Liten bild på Leopold...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0