Vecka 39 - bebis kom uuuut!

Du är på dag 268 av 280. (95,7%).
Du är i vecka 39.
Du har gått 38 fulla veckor och 1 full dag (v38+1).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Fre 4 dec 2009
Du har 12 dagar kvar till beräknad förlossning.



Ååååh tjocka tjocka magen *suck*

12 dagar till BF och jag har två dominerande känslor.
Känsla nummer 1: Jag är LESS på att ha stor mage! LESS på att inte ha några kläder! Nu kan ungen banne mig få komma!
Känsla nummer 2: Shit...jag har inte ens köpt julklappar än! Borde ju faktiskt ordna det NU så man slipper ge sig ut bland alla andra shoppinggalna människor med en liten nykläckt bebis strax innan julafton....

Jaja, det blir som det blir.

Ikväll kommer Mange äntligen hem! Som vi har längtat :) Varenda gång telefonen har ringt så har Leo skrikit: DADA!!!! 

Imorgon ska Leo på dagis och jag ska hem till mina föräldrar för att umgås lite, bli bjuden på lunch och brodera.

På tisdag ska Leo på dagis och jag ska på utvecklingssamtal på dagis i samband med lämningen.
Efter det ska jag in till stan och njuta lite hos Marielle :)
Direkt efter det ska jag titta in en sväng hos min privata BM för en (förhoppningsvis....) sista koll inför förlossningen.
Sen tänkte jag springa en sväng på stan och kanske lyckas plocka på mig julklappar till några få iaf....

Ska köpa till Ida, Felix, Svante (2 klappar eftersom han fyller år snart också!), Leo, Mange och en hemlig person ;)   Kan inte säga vem eftersom vi gjort upp en deal inom familjen där vi "lottat" ut vem vi ska köpa till.

På onsdag ska kanske jag och Lumpis iväg på Birsta, men vi hade ju båda tänkt föda våra barn då, så det kanske inte blir nåt *s*


Jajajajaaaaaaaa, det blir nog bra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0