"Stulen" magbild!

Helt otroligt, en tjej på nätet har tagit en av mina magbilder från när jag väntade Leo 2007, klistrat in bilden i sin blogg och påstår nu att det är HENNES mage!

What?!

Här är hennes blogg: http://ellen.blogg.se/2009/january/uppdatering.html#comment

Lite wierd....hur kan man ha ett så tråkigt liv att man måste leva det genom andras bilder och upplevelser? Jag blir nästan ledsen för hennes skull :(

Knäppt också att hon inte tar en annan bild - på min är det ju vattenstämplat "2007 Minxy" och hon påstår att den bilden är från hennes graviditet i början av januari 2009. Hur tänker hon?

Har iaf bett henne ta bort bilden och hoppas att hon gör det. Hoppas också att hon kanske tar och pratar med någon terapeut eller liknande eftersom det inte är sunt att leva ett låtsasliv genom andra....

Nog om det :)
I helgen har vi varit hos mamma och rivit ut hennes gamla kök. Hon ska få in ett splitter nytt IKEA-kök! Det bästa är jua tt hon gör allt det tråkiga (måla tak, tapetsera mm) och vi får göra det roliga (bygga köket!).


Jag måste lägga band på min köpiver. Hittills har jag handlat 2 pyjamaser, 1 bodysuite, 1 par strumpor och en filt till Bönan. Dessutom vann jag en auktion på tradera igår (med hjälp av Angelica, TACK!) på en Lodger Bunker, Folklore grön!   Den kommer Bönan mysa i :)




Kommentarer
Sandra

Hej Hej .. Ville bara säga att jag tycker du gjort de bra som sagt ifrån på hon som stal din bild.. Måste kännas förjävligt att någon ska hålla på att sno bilder och "uppleva" saker som egentligen e andras.

Usch och fy för sånna.. Grattis föresten till tjejen i magen =) Måste kännas roligt :)

2009-09-21 @ 11:27:13
URL: http://sato-tosa.blogspot.com/
Kerstin

Sjukt.. har läst tråden på FL och sett bloggen. Nästan lite scary? Hästarna är inte i stallet där inte!



Du! Kolla in min nya site som A har knåpat ihop! :-)

2009-09-21 @ 16:46:14
URL: http://www.madebykirsto.se
Sara (Minxy)

Kerstin: Jättesnygg sida verkligen! Men den matchar ändå inte dina smycken som är dunderfina... :)

2009-09-21 @ 18:53:41
Nina (igen)

vad bra att det fixade sig, eller jag menar att du sa till henne... :) fattade inte riktigt då jag hittade bilderna, kändes inte riktigt som att det stämde! :)

2009-09-21 @ 18:55:21
Lind Sedin

Helt ärligt, sjukt som fasen att sno en annans bild.

Förstår om du är grr arg och sur!!

Och vilken knepig blogg det där är..inget hänger ihop alls. Funderar på om människan är sjuk eller om det är en hitte på blogg... Verkar inte bättre. Ä

Synd att det oavsett om det är en sjuk person eller en skoj blogg använder sig av andras bilder.

ojojoj suck!

kram kram Linda

2009-09-21 @ 19:15:55
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com
Julia

Såg hennes blogg, jag hade anmält henne direkt. Det är antagligen inte ens tjejen på bilden som skriver. Skulle vilja få tag på den tjejen som verkligen äger den bilden också.

2009-09-22 @ 18:53:19
URL: http://vartnyahem.blogg.se/
Mikaela (Mia888 på Familjeliv)

Men shit!! Är hon helt sjuk i huvet? Vad är meningen med det liksom för hennes del, att sno en annan gravidmagebild....fattar ingenting. Hade varit asförbannad om jag var du. Hoppas det löser sig! kram

2009-10-03 @ 21:47:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0