Byxor som var tänkta till någon annan...

Nu på morgonen sydde jag ett par byxor i stl 86/92 som var tänkta till min toksöta brorsson Svante. Problemet var bara att när jag provade dom på Leo så blev han kär i dom och ville ha dom själv...
Vilket i det långa loppet säkert bara är bra - på det här sättet får jag en chans att ändra lite på formpassningen och fila lite på några andra detaljer.

Såhär blev dom iaf. Lila velour och vita muddar i midja och benslut.


Innan jag sydde på min etikett.. (notera att Nora har ett par likadana, men dom börjar bli i minsta laget nu, så jag ska sy ett par nya till henne också.)




Brunt och lila är ju bara så snyggt!







Kommentarer
Kerstin

Åååååh! Superfina! :-D Jag och Svante blir tokglada för ett par glada lila, han är så fin i det plus att vi har rätt stor byxbrist. Och vilket bra betyg Leo gav dig! :-D

2010-04-16 @ 21:13:57
URL: http://www.kronbruden.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0