Hemma igen efter påskfirande i fjällen

Påsken tillbringade vi uppe vid norska gränsen, närmare bestämt i Handöl.
Vi hade kanonfint väder och fick till och med lite fisk! Eller, Mange fick fisk. Jag hade ju fullt upp med barnen... *mutter mutter* ;)

Bekvämt att få mat serverad av mamma varje dag, att alltid ha tillgång till någon annan som kunde passa ett av barnen osv. Nu när vi är hemma igen får jag vänja mig av med den lyxen :)

Leo tycker iaf det var skoj att åka "pläp" (släp) efter skotern :D


Leo fiskar. Pappa får INTE hålla i spöt!

 

Jag och Nora på isen. Nora såg ut som en liten nallebjörn i sin overall :)



Leo helt slut efter en dag på sjön...



...Mange var också helt slut :D



Färsk fisk! Fångad för dagen :)



Nora på sitt lek- och kräkstäcke...



Mange och Leo på hängbron över Handölsforsen! Spännande värre ;)



Angående Nora förresten så ligger hon aldrig still längre. Hon snurrar runt runt, först från rygg till mage och sen från mage till rygg. Oftast så rullar hon först över till mage och sedan försöker hon krypa. Hon gör helt rätt med benen, men dom där jäkla döfisk-armarna hjälper ju inte till, så hon står bara på näsan hela tiden och blir ARG!



Kommentarer
Monica

Hejjsan

Låter som ni haft en väldigt mysig påsk.Noras krypmetod låter precis som Veras, och lilla V blir väldigt besviken när de inte funkar för henne iom hon så gärna vill =)

Hoppas ni får en trvlig helg!!

2010-04-07 @ 14:14:21
URL: http://monickis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0