Stiltje på sysidan

Vet inte vad det är, men just nu har jag inte ork att sy. Varje kväll känner jag mig sugen, men det är nåt som tar emot.

Istället blir det slösurfning, soffsittning med Mange och tvtittning.


Nora och Leo håller hand :)



Nora lite allmänt förvånad

 

Gjorde 3 tavlor igår.
Första är Noras första klädesplagg, sedan en tygtavla och sist Leos första klädesplagg.

 

Idag ville Leo släpa ut sin stora låda med lego till vardagsrummet. Jag sa att han fick lägga över lite lego i den lilla lådan och ta med sig - och då fyllde han den till bredden med ALLT lego som fanns i den stora lådan. Man får inte vara dum....



Kommentarer
Marina

Min dotter gillar också att hålla hand med lillebror, det ser så gulligt ut men är inte lika kul när hon bänder bak hela hans arm.



Den där sylusten är inte så lätt att råda över, nu har jag faktiskt haft riktigt mycket i några dagar.



//Marina

2010-04-30 @ 09:00:41
URL: http://tinni78.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0