Tygköp och lite annat

Var på Ohlssons Tyger idag och upptäckte att dom hade 20% rabatt på alla velourtyger! Ojojoj....farligt  :D

Plockade på mig lite velour och lite annat smått och gott och nu på kvällskvisten har jag sytt 2 pocketfodral - såhär blev dom.


Ett är redan bokat men det andra är ledigt, så om någon vill köpa så är det bara att hojta till.

Svärmor har stickat en jättefin kofta till Nora! Idag var den klar, så jag fick med mig den + knappar hem. Sydde i knapparna så imorgon ska hon nog få ha den för första gången. Hoppas bara hon inte kräks på den...



Har tvättat upp all velour jag köpte och dessutom ritat upp mönstret, så imorgon kanske det blir en velourdress till Leo... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0