Väska till syster

Min syster har en förkärlek till döskallar och när dom var här på middag sist så såg hon min "tyg- och sy"-väska som är sydd i ett tyg med just döskallar på. Syster blev sugen på en egen döskalleväska och ikväll försökte jag få till den.

Det fanns inte så mycket döskalletyg kvar, så det blev bara locket i det tyget. Resten är vanlig svart canvas och fodret är lila (det enda som fanns hemma, så håll till godo syster!)







Axelremmen är tagen från en gammal väska som jag ändå skulle kassera. Locket stängs med magnetknapp.
Det är väl en typ av messengerbag antar jag att man kan säga.

Jag är lite arg på mig själv över att jag inte gav mig tid att sy fickor, men det får vara en enkel väska. Syrran ska ju tydligen bara ha den att ha jobbkläder i ändåså :)


Kommentarer
Monica

väldigt snygg väska o älskar pocketfodralet, snart får du börja sy upp saker på beställning!!! ;)

2010-04-18 @ 00:34:46
URL: http://monickis.blogg.se/
Sara (Minxy)

Haha, ja några små beställningar kan man ju ta, bara jag slipper massproducera :)

2010-04-18 @ 07:00:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0