Andra andningen

Hösten nalkas och det känns framför allt på kvällarna när jag spinger i shorts *brrr*
Så idag köpte jag nya löparbrallor! Hurra :)
Jag firade med att springa min vanliga runda två gånger istället för en och nu har jag en fråga:
Varför har ingen berättat att det är så mycket lättare att springa andra varvet än det första?!

Ok, det var ju knappast så att jag flög fram - jag höll min vanliga mesfart på ca 7-8 km/h, men det var inte alls lika jobbigt att springa varv nummer två som det är att springa varv nummer ett. Dessutom hade jag vid det laget slutat frysa om händerna också, så allt blev ju så mycket bättre :)

Nu ska jag slänga mig i duschen. Imorgon är min första arbetsdag! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0