Hejsan hoppsan,det blev fast anställning :)

Igår ringde FK upp mig.
Jippi, tänkte jag, dom lär väl säga att allt bara är ett enda stort misstag - dom har inget jobb till mig!
Men så var det inte.
- Jo, du har ju blivit erbjuden ett vikariat av oss som sträcker sig fram till årsskiftet.
- Ja...?
- Vad skulle du säga om vi ville erbjuda dig en tillsvidareanställning istället?
- ..?????...eh....jao....det skulle väl vara kul...?
- Jamen vad bra, då säger vi så! Vi skickar ett nytt anställningsbevis där det står att du blir fast anställd istället. Vi ses om några veckor!

Vilket flyt :)

Joggingen går fortsatt bra. Igår utökade jag sträckan något, inte mycket men det kändes lite ändå. Än så länge känns det kul - jag längtar tills klockan ska bli 22 så jag kan ge mig ut! Det känns skönast att springa i mörkret än så länge... :)

Just nu är klockan 08:30 och jag bakar matbröd för fullt. Idag blir det nämligen broccolisoppa och bröd till middag.


Kommentarer
Frida

Grattis till jobbet! Vad skönt att slippa oroa sig för det. Och vad duktig du är som börjat jogga! Vilken energi du verkar ha! :-)

2010-08-11 @ 19:05:19
URL: http://fridoli.blogspot.com
Malin

Oh shit !! INTE alla som ha den turen i dag..STORT GRATTIS !!! :D

2010-08-12 @ 21:53:24
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0