Mammafika :)

Idag var vi bjudna till Kristina, Ivar och Isolde på mammafika! Mycket trevligt :)
Jag kände att det räckte att ha Nora att hålla koll på (hon tar nämligen varje chans att lugga Kristinas stackars hund), så Leo fick vara på dagis medan jag och Nora åkte och träffade de andra i mammagruppen.
Så kul att se alla mammor och barn! Kristina med sin stora duktiga Ivar och sin lilla hårfagra Isolde, Susanne med sin storögda och glada Hanna och sin lilla nykläckta Anton och Therese med sin mångordade Elina! Tina tittade också förbi, men utan Ludde.

Efter lunch och fika hämtade jag Leo på dagis. Vi åkte hem, tittade lite på Nalle Puh och åkte buss med kuddarna. Sedan samlade Leo ihop ALLA kuddar han kunde hitta till ett huddhav som han och Nora skulle mysa i.


Leo fixar ett litet hav av kuddar



Sen skulle han och Nora mysa :)







Det slutade med att han slog hakan HÅRT i golvet och fick världens
bula och blåmärke på noll sekunder...


























Just ja, vi har gjort iordning en liten datorhörna åt oss. Jag var så trött på att ha datorerna på köksbordet, så jag frågade Mange om han kunde snickra ihop ett långt och smalt databord. Det kunde han - min duktiga älskling :)
Lite vit färg och så var det klart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0