Jag otränad?

Igår tvingade Mange mig att göra 10 armhävningar och 10 situps. Det var knappt jag klarade av det och idag har jag träningsvärk *s*  Pinsamt...

Jag och Nora är ensamma hemma ikväll. Mange och Leo åkte upp till stugan så snart dom fått i sig middag. Jag och Nora ska upp dit imorgon, men vi ville först träffa min kompis Angelica som kommer hem på besök!  Det är alldeles för sällan vi ses, så jag får passa på de få gånger hon kommer hem.


Huvudvärken har släppt, den släppte faktiskt dagen efter mitt gnällinlägg.
Det är såååå tråkigt att inte äta godis! Godis har ju som sagt varit min belöning till mig själv. Vad ska jag "ge" mig själv nudå? Ingen läsk, inget godis, inga chips, inga kakor osv osv. Tråkigt!
Och det är faktiskt så att frukt inte kan ersätta godis för mig. Visst, melon, mango och jordgubbar är gott OCH nyttigt, men för det första är det svindyrt och för det andra så är det ju så mycket enklare att ta några godisar än att ställa sig och hacka/rensa frukt. Dessutom så är frukt en klen tröst när det är choklad man är sugen på....

Skit samma, jag får iaf äta godis på helgen. Jag har faktiskt köpt godis idag, men inte tagit en enda smakbit än. Tänkte se om jag kan hålla mig till bara en enda dag och då får det bli lördag.



Leo är Noras stora idol och han är snäll med henne för det mesta. Men hon får sällan leka med hans leksaker.
"NEJ Oujaa!!!" vrålar han om hon försöker ta en bil eller så.


Goungarna i Noras säng imorse. Leo var på pusshumör :)


Finaste syskonen :)






Kommentarer
Malin

Vacker barna :)

2010-06-18 @ 21:58:59
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0