Den eviga frågan -

- hur ska jag få plats med alla mina små pysselprojekt?

Jag är ju en hejjare på UFO:n (UnFinishedObjects), så det är halvfärdiga klänningar, byxorn utan mudd och färdigklippta mössor överallt - och nu börjar det liksom bli övermäktigt.
Jag MÅSTE nog helt enkelt sy en väska (modell större) som jag kan ha alla saker i :D

Tidigare, innan jag började lalla iväg och sy kläder så klarade jag mig på den här lilla väskan, eftersom jag bara behövde plats för mina broderinålar, sax, måttband och stramalj.



Men nu måste jag alltså ordna lite mer utrymme för mina halvfärdiga kreationer. Mange mumlade nåt om att ordna ett syrum åt mig, men det tror jag vad jag vill om!


Så - ikväll ska jag rota igenom mitt tyglager och se vad jag hittar. Tråkigt nog så lär det sluta med att jag får nöja mig med samma tyg som jag använde till den lilla tvättkorgen - det är nämligen det enda tyg jag har större mängder av.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0