Jodå -

...jag syr fortfarande, jag har bara inte färdigställt nåt plagg än, så jag har inget att visa upp :)
Längtar tills jag får råd att köpa min nya maskin - min gamla tar knäcken på mig!

Idag påbörjades Leos potträning. Hela dagen har han varit utan blöja och det har varit ett evigt spring på pottan. Jag påminner honom ungefär en gång i halvtimmen (Leo, är du kissnödig? Ska vi gå och kissa på pottan?) och det har faktiskt gått helt ok. Totalt hade vi 3 "olyckor" och det känns ändå acceptabelt eftersom det var första dagen.

Nora är fortfarande sjuk. Fattar inte, hon har varit hostig och dann i snart 3 veckor nu! Måtte det ge med sig någon gång. Nattetid sväljer hon förmodligen massa slem och snor, så runt 06:00 brukar hon få världens hostattack och hosta tills hon kräks upp stora gula slemklumpar! Blä. Hon hostar givetvis mycket under både dagen och natten, men just den där 06:00-hostningen är den värsta.
Så då är det liksom bara att gå upp och göra morgon med henne.


Mange och Nora ligger på golvet och pratar



Leo tog av sig sina kalsonger och gav dom till pappa -
han ville helst vara naken hela dagen :)



Nora med sin bitleksak



Snyggingen Leo i tröja, kalsonger och stövlar.
Köpte stövlarna i fredags och han älskar dom verkligen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0