Kycklingdräkt

Hmm...jag inser nu att det kommer bli svårt att få på Leo kycklingdräkten till onsdagens påskdisco på dagis...
Han tittade skeptiskt på den när jag höll upp den och sa: "Nej".

Med lite tur kan jag iaf övertala honom att ta på sig "hättan" med tuppkam! :D

Nora fick ha sin nya tunika idag och den passar jättebra :) Kommer fortsätta med samma stil sedan när hon väl börjar krypa också - eftersom den är kort så kommer den inte hamna under hennes knän och vara ivägen.



Här är förresten en bild på min nya maskin. Jag gillar den skarpt, även om vi inte riktigt är överrens om trådspänning mm.

 

Under dagen när Leo var på dagis sydde jag några nya dregglisar till Nora och det var välbehövligt. Tokan småkräks ju hela tiden, så det blir till att byta en gång i kvarten.
Vi får se vad det blir sytt ikväll. Har saker som jag VILL göra och saker jag BORDE göra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0