Ny väska med passpoalficka

Nu är nya väskan klar! Kommer vara bra att bära Leos alla dagiskläder i....den kan gott få ligga i hans låda på dagis och bara vänta på att bli använd :)

 

Passpoalficka innuti...

 

Just nu är klockan 23:30 och jag sitter bara och väntar på att den ska slå midnatt...för då ska jag beställa min symaskin!!!

Underligt. Jag har kollat runt och hört mig för och bestämt mig för en Husqvarna Emerald 116, men nu när jag är 30 minuter ifrån beställning så blir jag osäker. Är den bra? Kommer jag vara nöjd?

Jaja. Det lär tiden utvisa. Säkert är iaf att det kommer en inlärningsperiod då jag och nya maskinen ska bekanta oss med varandra. Sådana perioder brukar alltid kantas med svordommar.... :)

 

 

Här kommer en bild på lilla Nora. Hon är 4 månader nu och väger ganska precis 6600g och är 62 cm lång.

 

Mammas troll!

 

Sötproppen i sin fina elefanttröja :)

 

Hehe, om ni kollar på den nedre bilden så ser ni Noras ben i högra hörnet. Observera att hennes ben är lika tjocka som Leos. Det skiljer ju "bara" 1 år och 9 månader mellan dom ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0