Väntar på en iPhone 4 :)

Efter stor tveksamhet, mycket velande och frenetiskt internetläsande har jag fattat mitt beslut - det blir en iPhone 4!

Jag har en längre tid insett att min nuvarande mobil sjunger på sista versen. Den är ca 4 år gammal, stänger av sig själv lite då och då och har börjat glappa vid vissa knappar.
Alltså - dags att köpa ny mobil!
Men vilken ska man ha då? Jag valde mellan HTC Desire och iPhone 4 och valet föll till slut på iPhone 4.
Rent allmänt tror jag att de båda telefonerna är ungefär likvärdiga - det som en av dom är sämre på är den andre bättre på, men i slutändan står det nog ganska jämt. Så jag fattade mitt beslut på ren bekvämlighet - om jag valde iPhone 4 så skulle jag och Mange kunna dela adapters mm!

Nu är den beställd, men eftersom det är väntetid så lär den inte komma förrän om ca 2 veckor. Hoppas bara att min gamla mobil inte ger upp helt innan den nya kommer :)

Leo har stoppat in flera av våra fjärrkontroller i vår förstärkare och nu får vi inte ut dom. Skoj.
Man kan se dom om man tar en ficklampa och lyser in, men vi får inte in våra händer i hålet tyvärr. Jaja, det löser sig väl...hoppas jag.






Här är det söndagmorgon i vällingsoffan.



Nora vaknade 05:00 imorse och Leo hade den goda smaken att sova till 07:20. Jag vill dessutom påpeka att detta var vintertid - om man räknat enligt sommartid så hade det inneburit att Nora vaknat 06:00 och Leo 08:20! Inte illa för att vara våra äckligt morgonpigga sötpruppar :)

Det här med välling är bra underbart tycker Nora




...och detsamma tycker Leo. Han lär aldrig sluta med välling om han får bestämma!





Vi var ute i skogen med Peter, Petra, Tova och Dante idag och grillade korv och hade det trevligt :) Jag har kollat på fotografierna från dagen och det märks att det är helg - på vartenda (jag skojar inte!) foto stoppar jag en kaka i munnen!  :D
Därför bjuder jag på ett foto UTAN mig. Håll till godo :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0