Vill börja röra på mig igen

Dags att börja röra på sig igen!
Simning får det bli - åtminstone 1-2 ggr/veckan. Hoppas jag slipper torka ut totalt pga kloret - kanske ska skaffa mig en riktigt bra bodylotion från apoteket innan jag drar igång.

Imorgon ska jag till Stockholm på tekniksamordnarmöte. Skoj! :)
Tåget går 06:08 - det är nackdelen med att bo i lilla Sundsvall. Så snart det ska vara möte så hålls det i Stockholm eller nåt annat ställe långt bort.

Nora håller på att få sina framtänder uppe, så hon är lite orolig och gnällig nattetid, men det får man ta. Utöver det är hon så go och glad :)
Leo är omväxlande tjurig, underbar, bråkig, härlig, skrikig och kramsjuk - precis som en snart 3-åring ska vara med andra ord :)

Mange köpte ett par skridskor till Leo idag. Jag som verkligen avskyr skridskor förstår inte tjusningen med det hela, men det är ju helt klart kul för Leo om han kan lära sig åka skridskor ordentligt :)


Min underbara Leopold!




Nora har fått smaka mandarin av pappa - ser lite lätt chockad ut :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0